Rokawa Kaede


Pelukis:Aideal Fitri

Rokawa Kaede,korang kalau minat Slam Dunk,kenallah watak ni tapi rasa korang tak dapat cam pun melalui lukisan aku sebab aku rasa tak sama pun.Lukisan ni aku lukis pada 7Mei 2007.Bahagian kaki rasanya macam tak jadi je aku lukis terutama kat kasut.Aku pun tak tahu kenapa aku lukis watak ni sebab aku tak minat watak ni,Rokawa merupakan pemain bola keranjang pasukan Shohoku(tapi kat lukisan ni kat baju aku tulis Industri Fitri-merujuk kepada pasukan Industri Sannoh dalam Slam Dunk)dan hijau aku jadikan baju rasmi pasukan aku haha.Rokawa ni suka main secara perseorangan tapi handal,serta kuat tidur(cam aku gak,mungkin pasal ni aku lukis kot tapi aku tak reti main bola keranjang apatah lagi handal huhu :( Blabla bla....bla...

0 comments: